Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face
comandand online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda.
In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Datele tale
informatii necesare
trimiterii coletului catre
dumneavoastra.
Metoda de plata
alegeti modalitatea in
care veti plati
comanda
Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare". In momentul procesarii comenzii veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii "Comanda confirmata".
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonica
Pentru a inregistra o comanda telefonica va trebui sa sunati la numarul de telefon
0749.214.778,
de Luni pana Vineri
intre orele 08:00 - 16:00
Cum platesc ?
Deoarece ne viziunea noastra se bazeaza pe sustinerea dezvoltarii clientilor nostri, venim in intampinarea dumneavoastra cu multiple optiuni de plata,finantare si achizitie.
Modalitati de plata:
Plata la sediul nostru
Plata in sistem ramburs
Sistem de rate intern
Leasing la costuri
preferentiale prin
partenerii nostrii
Finantare fonduri EU
Finantare programe nationale
Sistem leasing
finantare inteligenta prin compania Grenke
Avantaje
Avans 0
Beneficiezi de Avans 0 pentru orice contract de inchiriere semnat cu GRENKE!
Simplifici procesul de bugetare
Chiriile sunt constante in EURO pe toata perioada contractului, oferindu-ti o baza solida pentru planificarea financiara.
Protejezi lichiditatile
Inchirierea iti protejeaza capitalul firmei fara a afecta bonitatea in relatia cu bancile, pentru ca tu sa beneficiezi de echipamente de inalta performanta pe parcursul perioadei contractuale. Decat sa blochezi sume mare in achizitii directe, mai bine platesti periodic chirie si folosesti sumele ramase disponibile pentru investitii in afacere.
Echipamente de ultima generatie oricand
Cu solutia GRENKE chiriile lunare reduse iti permit sa investesti in echipamente noi de fiecare data cand ai nevoie de acestea, oferindu-ti un avantaj competitiv valoros.
Proces rapid si simplu
Procedura de lucru GRENKE este mult simplificata si foarte rapida:
1.
Documentatia solicitata este minimala si poate fi scanata si trimisa pe e-mail.
2.
Procesarea cererilor de finantare se face in maxim 24h pentru ca tu sa primesti un raspuns in maxim 1 zi lucratoare.
3.
Gestionam online cererile, ofertele si contractele prin intermediul portalului pentru clienti.
Aceasta solutie de finantare se adreseaza doar persoanelor juridice, astfel ca finantam:
Livrarea
Livrările in Bucuresti se fac in cel mai scurt timp posibil de la momentul lansarii comenzii. In general comenzile plasate pana in ora 12 se vor efectua in aceeasi zi.De asemenea, livrarea in Bucuresti este gratuita.Mentionam ca pentru livrarile in Bucuresti se realizeaza in sistem propriu, prin intermediul curierilor Adline Solutions.
In tara:
Livrările in tara se efectueaza in cel mai scurt timp posibil, in general ajungand la dumneavoastra in maxim 2 zile lucratoare de la momentul lansarii comenzii.
Veti primi un email de informare cu numarul de AWB generat de compania de curierat cu care se realizeaza transportul. Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a căror valoare totală depăşeste suma de 500 Lei Tva Inclus, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Exceptie fac echipamentele,acestea fiind livrate exclusiv prin intermediul companiei noastre. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 500 Lei Tva Inclus, taxa de transport se va calcula in functie de greutatea coletului.
In showroom-ul Adline Solutions:
Puteti ridica comenzile din showroom-ul nostru de luni pana vineri, in intervalul orar 9:30-17:30. Produsele comandate pot fi ridicate in aceeasi zi, imediat dupa confirmarea comenzii de catre unul dintre consultantii nostri.
Informatii utile:
În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai rapid după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : office@adlinesolutions.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.